(Sisuturundus) DONE Haldus viis oma kvaliteedi uuele tasemele ja laienes Leetu

Done Haldus
Promenaadi maja

Haldus-, hooldus- ja puhastusteenuseid pakkuv DONE Haldus pälvis esimese Eesti kapitalil põhineva ärikinnisvarafirmana ISO 9001:2015 kvaliteedijuhtimissüsteemi sertifikaadi, mis annab ettevõttele tugevad eelised välisturgudel tegusemisel. Mullu laieneti juba Leedu turule, sihikul on ka teised lähiriigid.

„Oleme 15-aastase ajalooga ettevõte, mis on aasta-aastalt kasvanud ja arenenud. Kui väikestel firmadel on lihtne teatud tegevustes omavahel kokku leppida, siis laienedes ja suurema hulga inimestega võib hakata raamistik lagunema ning kvaliteet langema. Et hoida oma kvaliteeti jätkusuutlikuna, otsustasime eelmisel aastal, et viime oma juhtimissüsteemi rahvusvahelisele ISO sertifikaadile vastavaks,“ räägib DONE Halduse asutaja ja juht Janek Hintsov.

Ta lisab, et kuna tegu on rahvusvahelise sertifikaadiga, annab see võimaluse teatud asju kohaldada vastavalt ettevõtte koduriigile. „Töötame nüüd täiesti ISO normide järgi, näiteks hakkame igal aastal hindama oma alltöövõtjate kvaliteeti – kuidas nad on teinud tööd ja milliseid eksimusi on ette tulnud. Samamoodi hindame enda töid ja õpime senisest paremini vigu vältima ning ennetama.“

Igapäevaselt käib töö enam kui miljonil ruutmeetril

DONE Haldus tegeleb ainult äripindadega, olles need jaganud põhimõtteliselt kolmeks: kaubanduspinnad, äri- ja büroohooned ning lao- ja logistikakeskused. Kõik segmendid nõuavad vastavalt oma otstarbele erinevat lähenemist, sest nende iseloom, turvanõuded, inimeste käidavuse tihedus ning haldus- ja hoolduspõhimõtted on erinevad. Kokku hoolitsevad DONE Halduse kvalifitseeritud haldurid igapäevaselt enam kui miljoni ruutmeetri äripinna eest rohkem kui sajal objektil.

Ettevõtte eesmärk on algusest peale olnud olla ärikinnisvara halduskeskus, kus kinnisvaraomanik saab vastuse kõigile tema kinnisvara puudutavatele küsimustele, mis lahendab hooneomanike mured märkamatult ja operatiivselt ning annab võimaluse saada kõik kinnisvara haldamisega seotud teenused mugavalt ühest kohast.

Sageli on ärikinnisvara omaniku suurimaks mureks, kui tema ruumid on üürnikuta ega too raha sisse või kui üürnikul tekivad makseraskused. Üürnike probleemiks on aga tavaliselt haldurite ebakompetentsus majas toimuva suhtes ning see, kui haldur ei ole piisavalt kättesaadav. DONE Haldus on enda ülesandeks võtnud aidata lahendada nii majaomaniku kui ka üürniku muresid, sest kui ettevõtte klientidel läheb hästi, läheb hästi ka ettevõttel endal.

Lisaväärtustest on saamas standard

Eestis on DONE Haldusel kliente kõigis suuremates linnades ning eelmisel aastal avati esindus ka Leedus, Vilniuses. Sealgi hallatakse juba esimest kaheksat ärihoonet. Omajagu räägib DONE Halduse mainest see, et kõik viimati valminud Tallinna ärihooned on nende kliendid, teiste hulgas näiteks Navigatori büroohoone aadressil Laeva 2, Arsenali Kaubanduskeskus, Stroomi Kaubanduskeskus, Jaamamõisa ja Veeriku Selverid, Tallinki Logistikaakeskus. Portfelli kuulub lisaks üks Eesti esimestest LEED-sertifikaadiga hoonetest, mis näitab selgelt hoone vastavust kindlatele kvaliteedinõuetele.

„Lisaväärtused on saanud standardiks. Näiteks on täiesti tavaline, kui hoone haldusadministraator tellib ettevõttele sünnipäeva puhul lilli või viib üürniku auto pesulasse. Samuti pakume huvitatutele parkimisteenust ning liigsete kulude väljaselgitamiseks kõrvalkulude analüüsi,“ räägib Eesti Kinnisvara Korrashoiu Liidu poolt mullu parima haldusettevõtte tiitliga pärjatud DONE Halduse juht.

Haldusteenus sisaldab projekteerimis- ja turvaalast nõustamist

Kui DONE Haldus tegevust alustas, oli aeg, mil ärihoonete omanikud arvasid suutvat oma maja ära hallata ühe hea organisaatoriga. Praeguseks on mõistetud, et tehnilised lahendused ning väga hästi planeeritud projekt on need, mis toovad nii rahalist säästu kommunaalkuludelt kui ka südamerahu.

Järjest enam kaasatakse DONE Haldust kui haldusspetsialisti juba hoone projekteerimisfaasis, et saada head nõu soodsamate ja lihtsamate otsuste tegemiseks. Näiteks on saamas ajalooks büroohoonete sissepääsu juurde rajatud kohad maja administraatorile, sest seda on mugavam lahendada tehniliselt. Samuti on näiteid, kus haldusettevõtte sekkumiseta oleks ehitatud kaubanduskeskuse estakaadid ja liftid nii väikesed, et koristajad ei mahuks oma seadmetega seal liikuma ning spetsiaalsete puhastusseadmete ost oleks tähendanud suurt lisakulu.

Olles aastaid töötanud turvasektoris, on Janek Hintsov toonud vastavad teadmised ja kogemused üle ka ärikinnisvaravaldkonda. „Lisaks haldus- ja hooldusnõuannetele oskavad meie haldurid leida üles hoonete turvariskid varguste ja vandaalitsemiste suhtes. Olen selleks tarbeks käinud tegemas vanglas intervjuusid tippvarastega, kellelt saime suurepärast infot, kuidas ja mille alusel valitakse välja vargusobjektid ning mis on majade nõrgad kohad. Kõigi neid teadmisi saame edukalt oma töös klientide vara kaitsel ära kasutada.“

Galerii

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kinnisvarauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Uudised