Hindade alandamisest jääb müügiedu jaoks väheks

Lisaks hinnaalandustele peavad paljud
kinnisvaraarendusega tegelevad või arendusprojekte vahendavad firmad oluliseks
pakkuda klientidele ka muid lisaväärtusi.

Ober-Hausi Kinnisvara turundusosakonna juht Katrin Klein-Näppi sõnul on ettevõte maaklerteenust pakkuv firma ja ise arendusi ei oma ega arenda, kirjutas tänane Äripäeva Kinnisvarateatmik.

“Küll aga on suur osa meie partnereist ise arendajad – pakume nende n-ö toodet,” kinnitab ta. “Alati, kui võtame sisse arenduse või projekti, arutame selle müüki planeerima hakates detailselt läbi, kellele ja mis aja jooksul me tahame seda toodet müüa.”

Ta märgib, et määrates tootele hinda, ei planeerita seda nii, et hinnaalandus on ka juba sisse kirjutatud. “Kui juhtub, et müük ei lähe siiski nii libedalt, kui plaaniti, tuleb pigem hakata töötama lisaväärtuste kui hinna kallal ja need lisaväärtused peavad olema seotud antud kinnisvara objektiga,” leiab Klein-Näppi. Ostja võtab valiku tegemiseks aja maha “Meie ei pea õigeks, et korteriga antakse kaasa auto või reis. Me tegeleme ikkagi kinnisvaraja sellega seonduvaga.”

Kõik teavad, et kinnisvaras on tegemist ostjaturuga ja ostja võtab endale aega valida talle vajalik ja kvaliteetne objekt – kui ta tahab autot või reisi, pöördub ta ju selle ala spetsialisti poole. Hindade alandamisest jääb “Tänaseni ei ole me õnneks pidanud oma uusarendusprojektidel hinnaalandusi tegema,” ütleb Klein- Näppi. “See näitab, et hind on määratud õige ja meie professionaalsed maaklerid müüvad oma toodet hästi ja innustunult.” Ta on veendunud, et maakler peab uskuma oma pakutavasse objekti ja tundma seda detailideni. Hinnaalandus on ohtlik tee. “Alati peab endalt küsima – miks peab hinda alandama, kui müüd head asja?” sõnab Klein-Näppi. “Ja kui see ei ole hea objekt, miks siis selle üldse müüa võtsid?”

Hindade langetamisest jääb väheks A A Kinnisvara tegevjuhi Aivar Villemsoni arvates on praegune kinnisvaraturu olukord selline, et ainult hindade
langetamisega ostjate tähelepanu ei köida. “Ega seal, kus järjekorda pole, inimestel seista ei meeldi,” tõdeb ta. “Praegu pakume sama hinna eest oluliselt rohkem kui varem ning teeme täislahendusi, mis tähendab kinnisvaraobjekti möbleerimist, sisustamist ning automaatika, ventilatsiooniga varustamist jne.”

Kõige paremini müüvad Villemsoni sõnul terviklikud kinnisvaraobjektid ning sellest on teadlikud ka arendajad, sest kinnisvaraobjektide kliendipäevadel on kõige paremini kaubaks läinud just sisustatud ja möbleeritud elamispinnad, mis olid mõeldud näidisteks. “Elamispinda otsiv klient valib hetkel kinnisvaraturul pakutavatest korteritest või majadest endale ikka parima ja mugavaima lahenduse,” märgib ta. “Veel valmimata või sisustamata seinte vahel kodutunnet ei teki ja see emotsioon on vägagi määrav tulevase kodu valimisel.”

Osale arutelus

  • Haldusuudised.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kinnisvarauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Uudised