25. aprill 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tele2: esimeses kvartalis saime endale 2700 uut klienti

Mobiilsideoperaatori Tele2 turundusjuhi Kristjan Seema sõnul on ettevõte kasvatanud teenusekasutajate arvu käesoleva aasta esimeses kvartalis 2700 uue kliendi võrra.

„Esimeses kvartalis täienes meie kliendipagas 2700 kliendi võrra. Ettevõtte kasvu Eestis toetab väga selge hinnaliidri positsioon nii äri- kui ka erakliendi segmendis ning kindlasti kasvavad investeeringud võrgukvaliteeti.

Esimeses kvartalis ulatusid Tele2 Eesti investeeringud 2G ja 3G võrku 65 miljoni kroonini,“ rääkis Seema, lisades, et Eesti mobiilsideoperaatorite võrdluses on suurimad investeeringud just Tele2-l. „Usume, et kombinatsioon, kus mobiilsideoperaatorite kvaliteet on võrdsustunud ning ettevõte pakub paremat hinda, annab meile selge eelise klientide võitmiseks ka tulevikus,“ sõnas turundusjuht.

Vastates küsimusele, kui palju on ettevõttel lepingulisi ja kõnekaardi kasutajaid, sõnas Seema, et klientide jagunemist lepinguliste ja kõnekaarti kasutavate klientide vahel Tele2 välja ei too.

„Üldine trend on, et kõnekaardikasutajad on järjest enam valmis lepingulisteks kliendisuheteks. 47 000 kliendi lahkumine oli EMT jaoks aga ilmselt põhjustatud nende otsusest hakata alates 1. jaanuarist kõnekaardikliente minutipõhiselt arvestama," sõnas turundusjuht.

„Vaadates Eesti üldist majandusolukorda ning arvestades sellega, et täna lisandub Eestis uusi mobiiltelefonikasutajaid vaid mobiiltelefoni kasutamise ikka jõudvate laste näol, võib julgelt ettevõtte esimese kvartali tulemustega rahul olla. Suurimat kasvu käesoleva aasta esimeses kvartalis näitas jätkuvalt mobiilse andmeside ja sisuteenuste valdkond, kasvades aastaga enam kui 50 protsenti. Selles osas näeme ka edasist suurimat kasvupotentsiaali ning teeme oma investeeringuid ka sellele vastavalt,“ sõnas ta.

Trendina tõi Seema veel välja, et jahenev majanduskliima ja kõrge inflatsioon paneb nii eraisikuid kui ka ettevõtteid üha terasemalt üle vaatama oma igapäevaseid väljaminekuid, sealhulgas kulutusi mobiilsidele. "See toob välja Tele2 eelised, loodetavasti ka säästurežiimile mineva riigisektori jaoks. Sidekuludelt on avalikus sektoris võimalik kulusid koomale tõmmata küll,” lisas turundusjuht.

Autor: Haldusuudised.ee

Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Siim SultsonKinnisvarauudised.ee juhtTel: 53330 651
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 5123 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58361 474