Neist paeluvam on Drimki - innovaatiline Pariisi kinnisvarabüroo, kirjutas Toivo Tänavsuu oma äri- ja IT-uudiste ajaveebis. Drimki pakub unikaalset võimalust otsida sobilikku elamispinda Pariisis, kasutades selleks interaktiivseid kaarte. Need annavad infot mitte ainult vara asukohast, vaid ka näiteks piirkonna hindade dünaamikast 1-5 aasta jooksul, samuti läheduses asuvatest terviseasutustest, lasteaedadest, bussipeatustest ja paljust muust.
Samuti on ASI õla alla pannud Suurbritannia firmale Wahanda, mis arendab veebikaubandust sellistes valdkondades nagu ilu- ja terviseteenused. Ettevõte, mille juht on Lastminute.com'i endine pealik Lopo Champalimaud, võttis eesmärgiks lihtsustada tarbijate võimalusi otsida ja broneerida veebis tervise- ja iluteenuseid.
Autor: Haldusuudised.ee