RSA: inimestele ei meeldi mööda kontoreid joosta

Eestis telefoni teel kindlustuskahjude
lahendamist pakkuv RSA Kindlustus on aasta jooksul saanud klientidelt
tagasisidet, teenusega on rahul 95 protsenti klientidest, teatas kindlustus.

„RSA eesmärgiks on muuta Eesti kindlustusturg kliendisõbralikumaks. Seni oleme ainus täielikult telefoni teel toimivat lahendust pakkuv kindlustusselts. Tavaline protsess näeb ette, et klient jookseb mööda kontoreid ning raiskab aega. Piisab ühest telefonikõnest ning auto äraviimisest, mille hiljem töökojast kätte saab,“ kirjeldas teenuse toimimist RSA kahjukäsitluse osakonna juht Eero Link.

RSA telefoniteenust kasutanute hulgast on kahjukäsitlusega rahul või väga rahul 95 protsenti klientidest. RSA Kindlustuse juhi Kaido Kepi sõnul tuleneb rahulolu mugavusest kahjunõuete lahendamisel. „Telefonilahendus vähendab ajakulu, sest kindlustusselts tegeleb juhtumiga otsast lõpuni ise. Klient ei raiska oma aega ega närve,“ põhjendas Kaido Kepp positiivset tagasisidet.

Osale arutelus

  • Haldusuudised.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kinnisvarauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Uudised