RSA Kindlustus pakub esimesena Eestis paberivaba kahjukäsitlust ning seda teostatakse telefoni teel.
Kuivõrd on kindlustuspettuste oht sellise meetodi puhul suurem? Kuidas RSA tagab pettustevaba kahjukäsitluse? "Meie kahjukäsitluse teenusega on rahul 95% klientidest - nii selgus hiljuti läbiviidud uuringust. Sellised tulemused sunnivad Eesti mõistes äärmiselt paindlikku teenust edasi osutama. Paraku on kõik kinni mõtteviisis, sest seaduse järgi ei ole vahet, kuidas kahjuavaldus fikseeritakse. Küsimus on selles, mille järgi otsustab kindlustusselts, et kahju on toimunud," selgitas Kepp.
"RSA meetodi puhul klientide kõned salvestatakse ja oma taustatöös peame oleme tunduvalt põhjalikumad võrreldes teiste seltsidega. Kui tavaliselt joonistatakse õnnetuse skeem paberile, siis RSA puhul lähevad õnnetuspaigale kohale meie partneid, kes sealse olukorra täpselt kaardistavad. RSA eesmärgiks on muuta Eesti kindlustusturg kliendisõbralikumaks. Seni oleme ainsaks täielikult telefoni teel toimivat lahendust pakkuvaks kindlustusseltsiks. Tavaline protsess näeb ette, et klient jookseb mööda kontoreid ning raiskab aega. Meie puhul piisab ühest telefonikõnest kindlustusfirmasse ning auto äraviimisest remonditöökotta. Järgmine käik tuleb ette võtta juba remonditud auto äratoomiseks," lisas ta.
"Selles osas olen kindlasti nõus, et majandusmõõnadega tõuseb kindlustuspettuste arv üsna märgatavalt. RSA Kindlustuse viimase 3-4 kuu kindlustuspettuste kogusumma on samuti kasvanud. Käsitleme kõiki juhtumeid äärmiselt tõsiselt. Kindlustuspettuste näol on tegemist kriminaalkuriteoga, mille eest karistatakse kuni 5 aasta pikkuse vabaduse kaotusega," rääkis Kepp.
Autor: Haldusuudised.ee