Tele2 kliendiboonuse maksid kinni konkurendid

Tele2 korraldas sügisel kavala kampaania. Iga vastuvõetud kõne eest pakuti viis senti raha seadmete või teenuste ostmiseks. See raha tuli tegelikult konkurentide taskust.

EMT eitab analoogse pakkumise tegemist oma klientidele, Elisa omakorda nn "letialuste" tasuta kõneminutite pakkumise olemasolu. Tele2 väidab vastupidist. Kas varjamise põhjuseks on Elisa ja EMT läbikukkunud kampaaniad?

Lugege telekomi hinnasõjast ja fantoompakkumistest Äripäeva müügiveebist Best Sales.

Osale arutelus

  • Haldusuudised.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kinnisvarauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Uudised