Sell It on koostanud raamatu "Must vöö müügis", mis on nii mõneski kinnisvarabüroos muutunud kohustuslikuks kirjanduseks. „Sealt väljaandest leiab väga detailseid soovitusi selle kohta, kuidas müüa lihtsama vaevaga rohkem, ka kinnisvara,” märgib Sell It tegevjuht ja partner Tarmo Tamm.
Lühidalt öeldes müügiedu valem tema kinnitusel järgmine: müügiedu võrdub aktiivsus × tootealane veendumus × seisundi juhtimine × müügioskused. „Seejuures tuleb märkida, et müügiedu valem on korrutustehe,” rõhutab Tamm. Kui üks tegur läheneb nullile, läheneb nullile ka vastus ehk muüüki kokkuvõttes ei toimu.
„Arvan, et praegu on keskmisel kinnisvaramaakleril puudujääke kõikides eelmainitud kategooriates. Kliendi ja konsultandina olen näinud kinnisvara valdkonnas liiga palju nn staažikaid amatööre, kes vana rasva pealt mugavustsoonis mõnulevad. Nad ei tule viisakalt ja efektiivselt toime isegi sellise kliendiga, kellel on aktiivne vajadus. Meie plaan on tuua mängu nooruslikud, näljased ja aktiivmüügis karastunud hundid, kelle eesmärk on need kassiirid kas töötuks jätta või järgmisele tasandile suruda.”
Kliendile on Tamme sõnul kõige olulisem see, et maakler pakuks protsessis mingit lisaväärtust. Vahendustasu peaks olema hea investeering, mitte kulu. Väärtust saab maakler pakkuda eelkõige oma teadmiste, aktiivsuse ja hea suhtlemisoskuse kaudu.
Sell It meeskonna moodustavad praegu umbes 70 müügiinimesest. „Seejuures saavad maakleriks meil ainult need, kes on ennast juba teistes projektides tõestanud. Nende olulisimad omadused on aktiivsus, positiivsus, tugev tehniline müügioskus, usaldusväärsus ja pühendumus,” selgitab Tarmo Tamm.