Luksuskorterite turg ei ole põhjatu

Meerhof
Meerhof 2.0 luksusliku elamuarenduse visualiseering.

Tallinna eksklusiivseimat korterelamu arendust Meerhof 2.0 vedava Metro Capitali partner Ain Kivisaar märgib, et kuigi luksusliku elamuprojekti müük läheb hästi, on kliendid valivad ja turule mahub tema hinnangul Tallinnas vaid üks taoline projekt paari aasta tagant.

„Kui me 2013 aastal, värskelt majandusraskustest taastuval turul alustasime samas kvartalis esimese Meerhofi maja ehitamist, läksime välja teadlikult kaalutud riskile. Tallinnasse polnud ammu ehitatud ühtegi tõeliselt eksklusiivset maja. Samas kui ostjaskond tundus täiesti olemas olevat. Kuna ka pangad olid nii riskantse projekti osas skeptilised, siis alustasime ehitust erainvestorite raha eest. Võetud risk siiski õigustas ennast igati ning ostjate huvi ületas kõik meie ootused. Esimese paari kuu jooksul müüsime ligi poole kogu maja korteritest ja Meerhofi Residentsi valmimiseks oli 80% korteritest müüdud,“ meenutab Ain Kivisaar.

Esimese Meerhofi arendamise käigus saadud kogemused julgustasid tema sõnul sarnase toote pakkumise jätkamist. „Rõõm on tõdeda, et ka uue Meerhofi müük on läinud sarnaselt esimese majaga. Tänaseks on maja merepoolne külg peaaegu täielikult välja müüdud ning lähiajal lansseerime ka Meerhof 2.0 B-torni müügi.“

Eelnevast ei saa siiski teha järeldust, nagu oleks Eestis luksuskorterite turg põhjatu. „Kliendid on väga valivad ning nõudlikud. Projekti edu ei taga paari üksiku detaili eeskujulik lahendamine, vaid kogu projekt peab olema esmaklassiline. Samas usun, et Tallinna suuruses linnas oleks ruumi sarnase kvaliteedi ja hinnatasemega projekti turule toomiseks iga paari aasta tagant.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kinnisvarauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Uudised