Kuula: kaubanduskeskus peab pakkuma, mida nutiseadmest osta ei saa

Remmelkoor T1 plaane näitamas 2016. aasta septembris.
Remmelkoor T1 plaane näitamas 2016. aasta septembris.

Pro Kapitali juhatuse liige Allan Remmelkoor rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et juba oktoobris uksed avava T1 Mall of Tallinna ehitus on graafikus, kuid pingeline töö sisustamisel käib.

Remmelkoor ütles hommikuprogrammis, et hetkel käib peamine töö jaekaupmeestel, kes tegelevad enda müügipindade siseviimistlusega ning kaupluse väljaehitamisega. Samuti on töös üldalade koridorid, tänavad, parkla ehitus.

Keskusesse tuleb ligi 200 kauplust, restorani, kohvikut. „Meie grupi jaoks on see kõige suurem objekt, mis me oma tegutsemise jooksul Balti riikide avame. Ehituse kogumaht on 120 tuhat ruutmeetrit,“ rääkis Remmelkoor.

Tema hinnangul peab uue põlvkonna kaubanduskeskust külastajatele meenutama avarat linnaruumi, mitte suletud tehnilist maja. „Kaubanduse ja kaubanduskeskuste turg on suurte muutuste tuules, kuna tarbijate ootused ja nõudmised muutuvad.“

Remmelkoore sõnul vajavad tarbijad nii tsirkust kui ka leiba, aga see ei tohiks olla liialt ühele poole kaldu. „Kaubanduskeskustesse tullakse ikka siis, kui tarbijale meeldib seal olla - sealne keskkond on mõnus ning meeldiv ja ei tüüta ega väsita,“ ütles ta.

Ta lisas, et kaubanduskeskus peab tänapäeval pakkuma inimestele seda, mida läbi nutiseadme osta ei saa. „Need on emotsioonid, kogemus, sotsialiseerumine, võimalus kohtuda inimeste ning võimalus veeta perega rohkem aega. See eeldab seda, et kaubanduskeskuse keskkond oleks mõnus, meeldiv ja mugav.“

Kuula intervjuud Allan Remmelkoorega alates 23:25.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kinnisvarauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Uudised