BRE Hotels OÜ müügi- ja turundusdirektori Tõnu Steinbergi sõnul käib ettevalmistav töö, kaardistatakse arenguvõimalusi ning toimuvad läbirääkimised partnerite ja sisekujundajatega. Arendamisel on uus koduleht ja broneerimiskeskkond.
„Soovime uue nime ja visuaalse identiteediga rõhutada ja väärtustada hotelli mereäärset asukohta jahisadama kõrval. Pirita Marina Hotel & SPA eesmärk on saada Tallinna külastavate perede esimeseks hotellivalikuks ning pakkuda kohalikele peredele nauditavat kvaliteetaega," ütles Steinberg.
Uus logo ja korporatiivne identiteet töötati välja koostöös reklaamiagentuuriga Must Muna. „Uus visuaalne identiteet on inspireeritud mereäärsest asukohast, kus randuvad nii merelained kui ka purjekad,“ sõnas agentuuri loovjuht Heiki Reinmann.
Praegu on hotellis 267 numbrituba, restoran Regatta, Seaside lounge, lobby-baar ja spordikeskus, lisateenustena pakutakse ravi- ja heaolupakette.
2017. aastal võõrustati üle 90 000 külalise, kellest suurem osa saabus Eestist, Soomest, Venemaalt, Lätist, Leedust ja Saksamaalt.