Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman
nimetas Luha 16 korraldatavat veebis toimuvat Hollandi oksjonit
reklaamitrikiks, et endale tähelepanu tõmmata ja mis reaalset müüki ei
too.
Pindi kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman nimetab seda reklaamitrikiks, ent reaalsesse müügiedusse ta ei usu. "Tähelepanu nad said, seega on võidumehed. Väga hea nipp, linnuke on kirjas!" märgib ta. Samas lisab Sooman, et kuna arendajate taluvuspiir on ostjate poolt niikuinii testitud ja kõigile teada, siis võib neile kohe miinimumhinnaga pakkumise teha ning korteri ära osta. Sooman rõhutab siiski et, turundusspetsialistina hindab ta kampaaniat kõrgelt, sest meediaväljaanded hakkavad seda lehekülge pidevalt jälgima.
Reklaamiagentuuri Zavod tegevjuht Marek Reinaas, kelle tehtud konkreetne reklaamilahendus on, väitis, et antud lahenduse eesmärgiks on teha protsess põnevamaks ning see kutsub ostjaid veebilehele suisa mitu korda päevas. Siiski on Reinaasa sõnul eesmärk kortereid müüa, mitte pelgalt tähelepanu äratada. Ta lisas, et eesmärk on panna inimest ostuotsust kohe langetama. Reinaas ei nõustunud sellega, et sellist nippi saab kasutada ainult ühe korra, vaid uskus, et selliseid Hollandi tüüpi oksjoneid võib Eestis veel korraldada.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kontsept Arhitektuuribüroo poolt projekteeritud korterelamu Tartus Peetri tänav 7 pakub varasema mahajäetud hoone asemel üksnes silmailu. Aastakümneid varjusurmas olnud hoone on saanud uue hingamise, stiilse hoovimaja ja uued elanikud.
Enimloetud
3
Hindajad juba näevad rohkem tehinguid, kus tehinguhind ületab vara turuväärtust
Hetkel kuum
Hindajad juba näevad rohkem tehinguid, kus tehinguhind ületab vara turuväärtust
Tagasi Kinnisvarauudised esilehele