Aasta esimese nelja kuuga ulatus Eesti Raudtee taristul kaubaveomaht 10,37 miljoni tonnini. Aprillikuus veeti sellest 2,49 miljonit tonni.
Esimese nelja kuu veomahu langus võrreldes mullusega oli 6,8 %. Aprillis vähenes kaubaveomaht aasta varasemaga võrreldes 1,9%, teatab Eesti Raudtee.
EVR Cargo vedas nelja kuuga 7,37 miljonit kaupa ehk 21,8% rohkem kui mullu, samas vedas E.R.S. kaupa 3 miljonit tonni ehk 40,9% vähem kui mullu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aprillis langes Eesti Raudtee taristul eelkõige nafta ja naftasaaduste veomaht, mida veeti kokku 1,49 miljonit tonni ehk 17,6% vähem. Teiste kaupade veomaht kasvas mõnevõrra.
Nelja kuuga on taristul veetud kokku 6,6 miljonit tonni naftat ja naftasaadusi. Võrreldes eelmise aastaga on see 13,6% väiksem tulemus. Põlevkivi ja põlevkivitooteid veeti 1,19 miljonit tonni ehk mullusest 38% vähem.
Väetiste veomaht seevastu suurenes võrreldes mullusega 54% ehk 0,96 miljoni tonnini. Oluliselt suurenes ka keemiakaupade veomaht, mida veeti 0,83 miljonit tonni ehk viis korda enam. Puistekaupu veeti raudteel 0,28 miljonit tonni, mis on mullusest üle poole rohkem. Üle 100 000 tonni veeti veel mustmetalle – kokku 135 000 tonni (mullusest 6% rohkem).
Transiitveod on võrreldes eelmise aastaga vähenenud 2,1%, ulatudes 8,19 miljoni tonnini. Kohalikud veod vähenesid 34%, moodustades 1,37 miljonit tonni. Eksport-importvedudes liikus 0,81 miljonit tonni ehk 19% enam kaupu.
Hetkel kuum
Neutra Capitali omanik ja juht nimetab 3 edutegurit, teeb 4 prognoosi ja näitab ära 4 eesootavat väljakutset. See puudutab tervet kinnisvaravaldkonda!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Konteinereid veeti nelja kuuga 17 113 TEU-d, millest aprillis veeti 4 386 TEU-d. Veomaht kasvas aprillis võrreldes mullusega kaks korda ning nelja kuuga kokku 68%.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.