Võrreldes möödunud aastaga, tuleb tänavu kütuse eest maksta kõrgemat hinda ning sellega seoses on kulutused oluliselt kasvanud, ütles Hansabuss AS-i juhatuse esimees Neeme Tammis.
„Võrreldes möödunud aasta juuniga, ostame 15-16 senti kallimat kütust. Aprilli tipust ostame küll 11 senti odavamat kütust, kuid võrreldes eelmise aastaga on seis halvem. Kui võtta arvesse seda, et talvistelt kütustelt mindi üle suvistele kütustele, siis reaalne kütuse langus on 7-8 senti” ütles Tammis. „Vaadates maailmaturu hindu, kus nafta on langenud 30% selle aasta tipust, siis kütuste hindade langus on oluliselt väiksem.”
Tammise sõnul on kulutuste kasvu põhjuseks ka bussijuhtide töötasu tõus ning vedajatel võtab aega, et reageerida kütusehinna tõusule.
„Kui kütuse hind tõuseb, ei saa avalikel ja tellimusvedudel sellele kiiresti reageerida. Kütusehinna tõusule on vedaja alati maas,” ütles Tammis, kes lisas, et Hansabuss ei osta kütust pikemaks perioodiks ette.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.