Väo liiklussõlme liiklusohutuse auditi (LOA) ekspertiis soovitab kaaluda Olerexi teenindusjaama väljaviskamist ristmikualast.
Loe juuresolevatest failidest LOA ekspertiisi ja sellele järgnenud diskussiooni detailplaneeringu koostaja K-Projekti ning ekspertiisi koostaja (Reaalprojekt OÜ) vahel.
Äripäev avalikustas veebruaris huvide konflikti, kus Väo liiklussõlme LOA tellis detailplaneerigu ja ehitusprojekti koostaja K-Projekt, mitte vastutav maanteeamet. Seejärel teatas maanteeamet, et tellib auditile täiendava ekspertiisi.
Hiljuti valminud LOA ekspertiis soovitab muuhulgas kaaluda teenindusjaama (Olerexi tankla – toim) ärajätmist sõlme alas, et lihtsustada oluliselt ristmiku liiklusskeemi. Teenindusjaama liikluse toomine otse sõlme tekitab konfliktpunkte, ütleb ekspertiis. Ekspertiisi ettepanekutele koostas vastused projekteerija ehk K-Projekt, kes tõi tankla kaitseks välja, et teenindusjaama prognoositavad liiklusmahud on küllaltki väikesed mõjutamaks oluliselt liiklusohutust. Veel toonitas K-Projekt, et teenindusjaama ees olev juurdepääsutee on olulise tähtsusega ka piirkonna elanikele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.