Väo liiklussõlme liiklusohutuse auditi (LOA) ekspertiis soovitab kaaluda Olerexi teenindusjaama väljaviskamist ristmikualast.
Loe juuresolevatest failidest LOA ekspertiisi ja sellele järgnenud diskussiooni detailplaneeringu koostaja K-Projekti ning ekspertiisi koostaja (Reaalprojekt OÜ) vahel.
Äripäev avalikustas veebruaris huvide konflikti, kus Väo liiklussõlme LOA tellis detailplaneerigu ja ehitusprojekti koostaja K-Projekt, mitte vastutav maanteeamet. Seejärel teatas maanteeamet, et tellib auditile täiendava ekspertiisi.
Hiljuti valminud LOA ekspertiis soovitab muuhulgas kaaluda teenindusjaama (Olerexi tankla – toim) ärajätmist sõlme alas, et lihtsustada oluliselt ristmiku liiklusskeemi. Teenindusjaama liikluse toomine otse sõlme tekitab konfliktpunkte, ütleb ekspertiis. Ekspertiisi ettepanekutele koostas vastused projekteerija ehk K-Projekt, kes tõi tankla kaitseks välja, et teenindusjaama prognoositavad liiklusmahud on küllaltki väikesed mõjutamaks oluliselt liiklusohutust. Veel toonitas K-Projekt, et teenindusjaama ees olev juurdepääsutee on olulise tähtsusega ka piirkonna elanikele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.