Autor: Siim Sultson • 18. aprill 2024

Sujuv kinnisvarahaldus ehk 3 soovitust arendajale, kliendile ja töötajale

Haldusteenus uueneb pidevalt, ilma selleta ei kipu enam toimima ükski ärihoone - see trend süveneb. Samas see teenus ise eeldab pühendumust ja tööd, et kliendi eesmärke täita ja saavutada parim tulemus.
Peamine väljakutse seisneb selles, kuidas haldusteenus oleks õiglaselt väärtustatud, rõhutab Forus Expert äriliini juht Alex Roost.
Foto: Raul Mee

Forus Expert äriliini juht Alex Roost; vastates neljale küsimusele, analüüsib olukorda kinnisvarahalduses ja näitab, milleks tuleb olla valmis kõigil osapooltel.

Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Siim SultsonKinnisvarauudised.ee juhtTel: 53330 651
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 5123 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58361 474