8. detsember 2006
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Viasat hoiab kliente seadusevastaselt kuni kolm kuud enda juures kinni

Kui vahetad elukohta, siis ei saa naljalt Viasatiga sõlmitud lepingust lahti öelda.

Põlvamaalt Tallinna elama asunud Peeter tahtis oktoobri lõpus öelda üles Viasatiga sõlmitud lepingu, sest uues elukohas polnud võimalik satelliiditaldrikut üles panna, kirjutas Eesti Päevaleht. Ta saatis Viasati meiliaadressile avalduse sooviga lõpetada kohe leping, et mitte maksta kolm kuud eimillegi eest. Meiliga soovitas avalduse saata klienditeenindaja. Läks nädal, hakkas kuluma teinegi, aga Viasati poolt ei tulnud mingit reageeringut, kuigi firma poole läks teele mitu kirja.

Novembri keskpaigas helistati Viasatist Peetrile ja öeldi, et kuna ettemakse on tehtud kuu lõpuni, võib ta veel seni nende kanaleid vaadata.

Tarbijakaitseamet leidis, et Viasati liitumisleping on vastuolus nii võlaõigusseaduse kui ka elektroonilise side seadusega, ja kohustas ettevõtet oma lepingu tüüptingimusi muutma, see peaks tagama ka tarbija õiguse taganeda lepingust etteteatamistähtajata.

Autor: Haldusuudised.ee

Jaga lugu
Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Helen RootsKinnisvarauudised.ee juhtTel: 55 988 223
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474