Nokia ei ole suutnud aasta esimeses
kvartalis enda kätte haarata Motorola kaotatud 6% maailmaturust.
"Motorola kaotatud turuosa on endale võtnud hoopis Sony Ericsson ja Samsung," vahendas Helsingis asuva EQ Banki analüütiku Jari Honko sõnu Rootsi majandusportaal di.se.
"Raporti kohaselt on Nokia oma prioriteedid üle vaadanud ja panustab nüüd mobiiltelefonide hinna hoidmisele, mitte ei püüa võita uusi turuosi. See oli üllatus," lisas Honko.
Tema sõnul on Sony Ericssoni strateegia toota odavamate segmentide telefone. Ometi ei püüta kõige madalamaid ja suuremaid segmente, milles on esindatud Motorola ja Nokia. Siinkohal aga osutub probleemiks see, et keskmine hind langeb.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nokia müüs aasta esimese kvartaliga 91,1 miljonit mobiili (2 miljonit oodatust vähem) ja säilitas sellega 36% turuosa.
Nokia keskmine mobiiltelefoni hind püsis eelmise kvartaliga samal tasemel, 89 eurol (u 1400 kroonil).
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.