Põhjamaades on tasahilju aina moodsamaks
saanud uus elukutse – sisustuslavastaja, kelle ülesanne on silmamoondamine, mis
aitab müüki minevaid kortereid "üles kloppida", muutes vaid välimust, mitte
sisu.
Sisustuslavastamine ehk inglise keeles levinud termin homestaging aitab toad muuta üliahvatlevalt kaubanduslikuks, kirjutas SLÕhtuleht.
Käkra vajunud mööblitükid või paks tolmukord peletavad potentsiaalse ostja minema enne, kui ta üle läve jõuab astuda. Kusagilt hämaralt piiluv remondivajadus võib osavnäpsel meistrimehel äratada aga hoopis vastupidiseid tundeid – siit ja pisut sealtki kaasa aidates saaksin endale vägagi meelepärase tulemuse. Sisustuslavastaja aga sellele äratundmisele mängibki.
Skandinaavias ja Inglismaal on sellist teenust osutavate firmade käsi viimasel ajal käinud väga hästi ja neid on tekkinud kui seeni pärast vihma, Eestis on kuulda vaid mõningatest üksiküritajatest, kes millegi sarnase suhtes nõu annavad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.