Norby Telekomi juht Oleg Švaikovski sõnul
on Eesti Energia internetiteenuse Kõu kvaliteedi tagamine energiafirmale tõsine
väljakutse.
Aripaev.ee online-intervjuul küsis lugeja Švaikovskilt, millal saavutab Kõu piisava kvaliteedi, mis ei sõltuks kasutajate arvust.
Švaikovski vastas: "Sedamööda, kuidas Kõu kasutajate arv kasvab ja igale kasutajale eraldatav võrguressurss väheneb, lisab Eesti Energia kindlasti tugijaamu juurde, et mahtusid kasvatada. Ja sel hetkel muutub Kõu kui tehnoloogia suurim eelis ka tema suurimaks miinuseks. Kuna 450 MHz sagedusel raadiointernet levib väga hästi ja kaugele (kuni 50 km tugijaamast), hakkavad tihedamalt paigutatud tugijaamad üksteist segama ning omakorda tekitama häireid teenuse kättesaadavuses."
See on Švaikovski sõnul Eesti Energia tehnilisele meeskonnale paras väljakutse. "Ma usun sellesse, et need inimesed, keda mina sealt tean, on piisavalt head spetsialistid, et nad saavad selle väljakutsega hakkama," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Norby ei ole Švaikovski ütluste kohaselt praeguseks Kõu tõttu märkimisväärselt kliente kaotanud. "Täpselt 9 klienti, kellest kaks on juba avaldanud soovi meie juurde tagasi tulla," märkis ta.
Loe täispikka intervjuud
siit.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.