Norby Telekomi juht Oleg Švaikovski sõnul
on Eesti Energia internetiteenuse Kõu kvaliteedi tagamine energiafirmale tõsine
väljakutse.
Aripaev.ee online-intervjuul küsis lugeja Švaikovskilt, millal saavutab Kõu piisava kvaliteedi, mis ei sõltuks kasutajate arvust.
Švaikovski vastas: "Sedamööda, kuidas Kõu kasutajate arv kasvab ja igale kasutajale eraldatav võrguressurss väheneb, lisab Eesti Energia kindlasti tugijaamu juurde, et mahtusid kasvatada. Ja sel hetkel muutub Kõu kui tehnoloogia suurim eelis ka tema suurimaks miinuseks. Kuna 450 MHz sagedusel raadiointernet levib väga hästi ja kaugele (kuni 50 km tugijaamast), hakkavad tihedamalt paigutatud tugijaamad üksteist segama ning omakorda tekitama häireid teenuse kättesaadavuses."
See on Švaikovski sõnul Eesti Energia tehnilisele meeskonnale paras väljakutse. "Ma usun sellesse, et need inimesed, keda mina sealt tean, on piisavalt head spetsialistid, et nad saavad selle väljakutsega hakkama," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Norby ei ole Švaikovski ütluste kohaselt praeguseks Kõu tõttu märkimisväärselt kliente kaotanud. "Täpselt 9 klienti, kellest kaks on juba avaldanud soovi meie juurde tagasi tulla," märkis ta.
Loe täispikka intervjuud
siit.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.