Kaskokindlustus on viimasel ajal saanud
takistuseks paljudele kasutatud Saksa premium-brändide müüjatele. Kindlustuse
eest küsitav hind kipub ületama liisingu kuumakset.
Inges Kindlustuse tootejuht Elar Soolind kinnitab, et kindlustuse hinda mõjutavaid tegureid on mitu: sõiduki turuhind, varguste statistika, remondi maksumus, sarnaste sõidukite varasem kahjustatistika, samuti see, mis tingimustel sõiduk kindlustatakse, kirjutas Äripäev.
BTA Kindlustuse Eesti filiaali riskihindaja Jan Raja kogemust mööda on nii, et mida sagedasemad ja kallimad on kindlustusjuhtumid sõiduki margi ja mudeli lõikes, seda suuremaks kasvab ka antud margi ja mudeli kindlustusmakse.
Mõnikord on kasutatud premium-brändide autode kasko kallim kui uute ja tegelikult kallimate autode kindlustus. Elar Soolind toob näiteks, et Honda CR-V ja Audi A6 kindlustusmaksete võrdlusel võib ca kaks korda vanema ja kaks korda madalama turuhinnaga Audi A6 kaskomakse olla palju suurem kui kõrgema turuhinnaga uuema Honda CR-V kindlustusmakse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Asjaolu tuleb põhiliselt sellest, et Audide vargusi esineb tunduvalt tihedamini, mis mõjutab kahjustatistikat ja seeläbi kindlustusmakset. Paratamatult on kõrgema riski korral ka kindlustusmakse suurem.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.