Öise äiksetormi tõttu interneti- ja
telefoniühenduseta jäänud Starmani klientide jaoks on teenuste kasutamisvõimalus
taastatud. Samuti töötab taas ettevõtte klienditoe telefon numbril 1770, teatas
firma.
Starmani kommunikatsioonijuhi Timo Hartikaineni sõnul tekkisid häired Starmani interneti- ja telefoniühenduses elektrikatkestuste järgselt voolutoite taastavate seadmete ehk UPSide rikke tõttu. „Öösel lõi välk meie peamaja torni, mille tagajärjel lakkas töötamast üks kolmest UPSist. Teenused töötasid edasi ka kahe UPSi toitel, kuid hommikul poole kaheksa ajal tekkis veel voolutõuge, mille tulemusena läks rivist välja teine seade. Selle tagajärjel katkes ajutiselt digi-tv teenus ning intereti- ja telefoniteenus. Digi-tv pilt tuli tagasi orienteeruvalt kell 8.30, enne kella 11-t oli enamikul klientidest taastunud ka interneti- ja telefoniteenus,” täpsustas Hartikainen. Tema sõnul palub ettevõte klientidel, kellel siiani internetiühendus ei toimi, oma modemile ja arvutile restardi teha.
Hartikaineni teatel tuleb elektrivool Starmani Tallinna peajaama kahest erinevast alajaamast ning kui nendest toide ära kaob, käivitub varugeneraator. „Kuna antud juhul oli toide alajaamades olemas, siis varugeneraator ei käivitunud. Tegeleme nüüd oma äiksekaitsesüsteemi hindamise ja ülevaatamisega ning konsulteerime UPSid tarninud ettevõttega, kuidas seadmete töökindlust tõsta,” rääkis Hartikainen.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.