Endale uut büroopinda otsivad ettevõtjad on
aasta-aastalt muutunud nõudlikumaks ning kuna pakutavate objektide hulk
järgmisest aastast oluliselt suureneb, tulevad hoonete omanikud nende
nõudmistele rõõmuga vastu.
Esimese büroode rajamise laine aegu kümmekond aastat tagasi oli oluline, kas büroohoone omanik on valmis ruumide planeeringut vastavalt üürniku soovile muutma, kirjutas Pindi Kinnisvara äripindade maakler Ingrid Mitt Äripäevas. Tänaseks on olukord turul muutunud ning selletaolised nõuded on muutunud juba elementaarseks. Kui veel ka viis aastat tagasi oli büroopindadest nappus, siis ehkki praegu on jätkuvalt puudus kvaliteetsetest pindadest, ületatakse tasakaalupunkt juba järgmisel aastal ning majaomanikud on hakanud üürnikele mööndusi tegema. Suurtel üürnikel on õigus rääkida kaasa teiste üürnikel valimisel, välistades niimoodi konkurentsi hoones; oluliseks on muutunud reklaamivõimalused maja katusel ja fassaadil jne. Hoonete omanikud püüavad soovide rahuldamisel olla äärmiselt paindlikud.
Eesti firmajuhid on hakanud üha rohkem arvestama peaaegu paratamatu tõsiasjaga, et mõned töötajad teevad poole oma igapäevasest asjaajamisest tööajast ning see tähendab ettevõtetele arvestatavat ressursikadu. Seepärast püüavad büroomajade omanikud lahendada hoone nii, et majas töötavatel inimestel oleks kõik käe-jala juures. Suureks plussiks on esimesel korrusel paiknev kaubanduskeskus. Hoonetesse planeeritakse tervisekeskus, juuksur, notar, panga teeninduskontor jms.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.