Reformierakondlasest keskkonnaministri
vastuseis Kaarli puiestee äärse riigi maatüki andmisele keskpartei võimu all
olevale linnale jätab maa-aluse parkla ilmselt plaanitust kolm korda
väiksemaks.
Vastavalt ala detailplaneeringule pidi ühtne jalakäijate ala ning selle all olev maa-alune autoparkla ulatuma Vabaduse platsilt Kaarli puiestee äärsete tenniseväljakute alt kuni Toompea tänavani, kirjutas Postimees.
Keskerakondlik linnavõim plaanis autoparkla rajamiseks luua ühisfirma keskparteid rahastanud ärimehele Vjatšeslav Leedole ja kinnisvaraarendaja Arco Varale kuuluva Varamaad Kinnisvaraga, kes on Kaarli puiestee ääres olevate tenniseplatside omanik.
Kuna reformierakondlase Jaanus Tamkivi juhitud keskkonnaministeerium on vastu Kaarli puiestee ja Toompea tänava nurgal oleva 6000-ruutmeetrise krundi andmisele linnale, on abilinnapea Taavi Aasa sõnul tekkinud olukord, kus ühisfirma loomine ning autoparkla rajamiseks vajaliku hoonestusõiguse seadmine firma kasuks on seiskunud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aasa sõnul pole aga Arco Vara huvitatud nii väikese parkla rajamisest, mistõttu linn kavatseb tuleva aasta kevadel alustada vaid 120-kohalise parkla rajamist Vabaduse platsi alla ning selle maapealse osa kordategemist jalakäijate alaks.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.