Tarteri tegevjuhi Sven Pertensi sõnul võis
Pirita tee ehitus kallimaks minna, sest linn ei arvestanud eelarves kahe
ristmiku ehitusega.
"Ühe võimaliku selgitusena võib tuua veel selle, et Pirita tee ühistranspordiraja hankes sisaldus ka kahe ristmiku ehitus: Saare tee ja Russalka ristmik," selgitas Pertens. "Meil vastav info puudub, kuid on võimalik, et eelarve koostamisel arvestati ainult ühistranspordiraja ehitusega ja hiljem otsustati projekti koosseisu lisada ka ristmike ehitamisega seotud tööd, mille tulemusena objekti tööde maht ja iseloom muutusid ning objekt tervikuna kallines eelarvega võrreldes," täiendas ta.
Talter osales ka ise hankekonkursil Pirita tee ühissõidukiraja ehitamiseks. Hinnaks pakuti 20,97 miljonit krooni koos käibemaksuga. Kokku osales hankel 5 pakkujat, hinnad jäid vahemikku 19,8-25,2 miljonit krooni. Tallinna linna eelarve seisukohast lisandub hankekonkursi hindadele veel järelevalveteenuse tasu, mis jääb vahemikku 4-5% ehitushanke lepingu maksumusest.
"Linna teedeehituse objektide eelarvete koostamisel planeeritakse objektidele vahendeid eksperthinnangute alusel, mis on paraku väga ligikaudsed, kuna tavaliselt puudub eelarve koostamise ja kinnitamise ajal tehniline projekt," selgitas Pertens.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tartu südalinnas, 5-minutilise jalutuskäigu kaugusel Raekoja platsist, kerkib arendus, mille vastu tunnevad üha suuremat huvi need, kes soovivad investeerida kinnisvarasse väljaspool Tallinna. Vallikraavi Kinnisvara uus projekt Raatuse Residentsid pakub paindlikke lahendusi nii oma kodu otsijatele kui ka neile, kes soovivad panna raha tööle üüritulu ja väärtuse kasvu kaudu.