EMT juhatuse liikme Tõnu Grünbergi
hinnangul võiks Eesti Post leida uue rolli, mille üheks osaks võiks olla ka
virtuaalmaailma sukeldumine.
„Tulevikus peaks Eesti Post suunduma sügavamale väärtusahelasse, tuleks leida uus roll, kus info osakaal oleks märgatavalt suurem, et jõuda uuele tasemele. Vastasel juhul jäädaksegi vaid saadetiste ühest kohast teise transportijaks,“ rääkis Grünberg Eesti Posti sünnipäevakonverentsil.
Grünberg tõi hulga näiteid, mis tulevikus maailma muudavad ja millega ka postiettevõte peab arvestama. Nii mainis ta ära painduvaid ekraane ja elektroonilist paberit, mis võib postilt osa tööd ära võtta, kuid mida saaks ka enda heaks ära kasutada.
Ühe võimalusena tulevikus laiemat haaret saavutada tõi Grünberg välja ka virtuaalreaalsuse. „Postifirma võiks olla vahendusfirma. Selle asemel, et saata kingad lihtsalt kliendile kohale, võiks ostja neid enne virtuaalses reaalsuses proovida ja siis osta,“ tõi EMT esindaja näite.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti soovitas Grünberg Eesti Postil luua oma kontor virtuaalreaalsuse keskkonda nimega Second Life, kus tegevused on küll virtuaalsed, kuid milles liikuv raha on reaalne. Second Life’i on juba loodud CNNi esindus, samuti plaanib sinna saatkonna luua Eesti riik.
„Miks ei ole seal postkontorit? Eesti Post võiks sinna liikuda. Keskkonna käive on 1,3 miljonit dollarit päevas, mis on päris raha. Kui Eesti Post seal oma esinduse avaks, saaks ta kohe globaalse mõõtme,“ teoretiseeris Grünberg.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.