Oma lühikese eluea jooksul seisab Facebook
teise massiprotesti ees, ülipopulaarne sotsiaalne võrgustik valitseb
vastuolulist reklaamiprogrammi.
Viimase 10 päeva jooksul on enam kui 50 000 Facebook'i liiget kirjutanud alla kaebusele, mis võitleb uue reklaamprogrammi vastu, kirjutas New York Times.
Reklaamprogramm saadab kasutaja sõpradele teateid selle kohta, mida nad ostavad veebilehekülgedelt nagu Travelocity.com, TheKnot.com ja Fandango. Liikmed tahavad vabaneda programmist ühe klikiga, kuid Facebook ei lase seda teha.
Eile hilisõhtul tegi Facebook olulise muudatuse öeldes, et nad ei saada enam teateid ilma kasutaja konkreetse loata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.