Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Soome karmistab alkoholi reklaamimist televisioonis
Soomes hakkab tuleval aastal kehtima
seadus, mis lubab alkohoolseid jooke televisioonis reklaamida vaid õhtul kella
üheksast hommikul kella seitsmeni.
Ühtlasi lubavad õlletootjad oma reklaamides kasutada 25aastaseid või vanemaid inimesi, vahendas ETV24 YLE uudiseid.
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.