TNS võitis BARBi (Broadcasters Audience
Research Board) Suurbritannia telepaneeli hoidmise ja värbamise lepinguhanked.
Sõlmitav leping kestab 6 aastat ja võtab arvesse teleauditooriumiuuringute
maailmas toimuvaid arenguid.
Lepingu tingimuste järgi vastutab TNS esindusliku Suurbritannia mudeli moodustava 5100 leibkonnast koosneva paneeli värbamise ja toimimise eest, teavitas turu-uuringute firma TNS Emor. Uus paneel värvatakse juba aastal 2008, mis võimaldab TNSil pakkuda võrreldavat uuringut praegu toimiva paneeliga alates 2009. aasta alguskuudest, mida hoiab käigus 2009. aasta detsembrini AGB Nielsen. Uue TNSiga sõlmitud lepingu alusel moodustatud paneeli info saab Suurbritannia teleturu "valuutaks" alates jaanuarist 2010.
Autor: Haldusuudised.ee