Tele2 turundusdirektor Kristjan
Seema ütles, et võime kehtestada kliendile krediidilimiidi,
kuid usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist
piirata.
"Tele2 ei paku kliendile saldolimiidi teenust. Võime kehtestada kliendile krediidilimiidi, mille ulatuses saab klient Tele2 teenuseid kasutada. Usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist piirata, näiteks kui klient 3 kuud tasunud arveid korrektselt, on võimalik krediidilimiiti suurendada," rääkis Seema.
Seema ütles, et Tele2 hindab klientide poolt tehtud kõnesid kolm korda päevas, mistõttu kahe hindamistsükli vahel tehtud kõned registreeruvad alles järgmise hindamise järel. "Lisaks edastavad enamik teiste riikide operaatoreid info välismaal tehtud kõnede kohta kohati mitmenädalase viivitusega, mistõttu need kõned hinnatakse sellisel juhul alles siis. Need on põhjused, miks reaalajas kõnelimiit kusagil üheski võrgus ei toimi, ning seetõttu Tele2 seda ka kliendile teenusena ei paku," märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.