Tele2 turundusdirektor Kristjan
Seema ütles, et võime kehtestada kliendile krediidilimiidi,
kuid usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist
piirata.
"Tele2 ei paku kliendile saldolimiidi teenust. Võime kehtestada kliendile krediidilimiidi, mille ulatuses saab klient Tele2 teenuseid kasutada. Usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist piirata, näiteks kui klient 3 kuud tasunud arveid korrektselt, on võimalik krediidilimiiti suurendada," rääkis Seema.
Seema ütles, et Tele2 hindab klientide poolt tehtud kõnesid kolm korda päevas, mistõttu kahe hindamistsükli vahel tehtud kõned registreeruvad alles järgmise hindamise järel. "Lisaks edastavad enamik teiste riikide operaatoreid info välismaal tehtud kõnede kohta kohati mitmenädalase viivitusega, mistõttu need kõned hinnatakse sellisel juhul alles siis. Need on põhjused, miks reaalajas kõnelimiit kusagil üheski võrgus ei toimi, ning seetõttu Tele2 seda ka kliendile teenusena ei paku," märkis ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.