• 08.02.08, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2: usaldusväärse kliendi teenusekasutamist me ei piira

Tele2 turundusdirektor Kristjan Seema ütles, et võime kehtestada kliendile krediidilimiidi, kuid usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist piirata.
"Tele2 ei paku kliendile saldolimiidi teenust. Võime kehtestada kliendile krediidilimiidi, mille ulatuses saab klient Tele2 teenuseid kasutada. Usaldusväärse kliendi puhul pole meil kohustust teenuse osutamist piirata, näiteks kui klient 3 kuud tasunud arveid korrektselt, on võimalik krediidilimiiti suurendada," rääkis Seema.
Seema ütles, et Tele2 hindab klientide poolt tehtud kõnesid kolm korda päevas, mistõttu kahe hindamistsükli vahel tehtud kõned registreeruvad alles järgmise hindamise järel. "Lisaks edastavad enamik teiste riikide operaatoreid info välismaal tehtud kõnede kohta kohati mitmenädalase viivitusega, mistõttu need kõned hinnatakse sellisel juhul alles siis. Need on põhjused, miks reaalajas kõnelimiit kusagil üheski võrgus ei toimi, ning seetõttu Tele2 seda ka kliendile teenusena ei paku," märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 13:30
Kestlikkus kui investeering: kuidas Neutra ja LÄVI tõstavad Eesti arenduse standardeid
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele