• 25.02.08, 12:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jüri tehnoparki kerkib 150 miljonit krooni maksev ärihoone

Jüri tehnopargi arendaja Kodu Grupp plaanib parki rajada 150 miljonit krooni maksva 10 000-ruutmeetrise pinnaga ärihoone, teatas firma.
Arendatavasse ärihoonesse tulevad eelkõige sisustus- ning tarbeelektroonikapoodide esindused.
ASi Kodu Grupp tegevjuhi Urmas Niine sõnul on Jüri ärihoone detailplaneering ja ehitusluba kinnitatud ning peale ehitustööde peatöövõtja konkursi lõppemist ja rendilepingute kinnitamist alustatakse kevadel ehitusega. “Ärihoone kerkides on Jüri tehnoparki rohkem asja ka tavatarbijal kuna uute esinduste ja poodide ning end tehnoparki juba sisseseadnud firmade vahel tekib hea sünergia,” lisas Niine.
Urmas Niine sõnul on arendatav hoone arvestatud jaotuma kuni kümne rentniku vahel. Ärihoone sisaldab kõiki vajalikke olmepindu, kaasaegseid tehnosüsteeme, sideühendusi ning teenuseid, mis võimaldab uutel rentnikel kohe peale maja valmimist kõik oma tegevused hoonesse sisse kolida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uus keskus hakkab paiknema rohkem kui 20 000-ruutmeetrisel krundil, kuhu rajatakse haljastus ning parkimiskohad 230 autole. Arvestuste kohaselt on hoone valmimistähtaeg 2009. aasta esimeses veerandis.
Arendaja on ligi 50 hektaril laiuvasse Jüri tehnoparki investeerinud enam kui 600 miljonit krooni. Hetkeseisuga on tehnopargi territooriumile rajatud 47 000-ruutmeetrit erineva suunitlusega tööstus-, kontori-, elamu- ning müügipindasid.
Tuntumatest kaubamärkidest on end Jüri Tehnoparki sisse seadnud Kinema, Kaeser, Husqvarna, Pharmadule, Buderus jt.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.05.25, 11:31
Sisekujundaja soovitab: mida kontori sisutamisel kindlasti arvesse võtta?
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele