Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator
Tele2 alustas tööd lauatelefonide vastu, pakkudes ettevõtetele
võimalust neist loobuda mobiiltelefoni kasuks, kuid säilitades siiski
lauatelefoni numbri, teatas ettevõte.
Mobifixi nime kandev teenus sündis arusaamast, et väga paljudes organisatsioonides satuvad inimesed tihti ebamugavatesse olukordadesse, kuna kõned tulevad sisse kahte telefoniaparaati, lauale ja mobiiltelefonile, ütles Tele2 Eesti äriklientuuri ja sisuteenuste direktor Andres Jõesaar.
Uues süsteemis loobub ettevõte lauatelefoni aparaadist. Alles jääb viimase number, millele tulevad kõned suunatakse automaatselt mobiiltelefonile. Kõik väljaminevad kõned lähevad välja mobiilinumbrilt. Paketis ei ole lauatelefoni kuutasu, mobiililt lauatelefonidele helistades aga kehtib soodsam hind (50 senti minut).
“Inimesed näevad järjest enam, et mobiiltelefoni abil on neil suurem kontroll selle üle kui kättesaadavad nad on, millal segab telefonihelin mõnd kohtumist ning kellele milliseid kõnesid suunata,” kommenteeris Jõesaar. “Ehk on meie uus teenus paljude jaoks see viimane piisk, mis kallutab kaalukausi selgelt lauatelefonist loobumise kasuks.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti suuruselt teine mobiilsideoperaator Tele2 Eesti AS kuulub üle-euroopalisse Tele2 telekommunikatsiooniettevõtete kontserni, mis pakub teenuseid 25 miljonile kliendile 15 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoniteenust ligi 500 000 kliendile. Tele2 eesmärk on pakkuda parima hinnaga kvaliteetseid mobiilsideteenuseid nii era- kui äriklientidele.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.