• 03.06.08, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postifirma kimpus lakke hüpanud diislihindadega

AS Eesti Posti juhatuse liige Avo Kärmas ütles Äripäevale, et neil kulub kuus keskmiselt 115 tonni diislikütust ning aastaga on see nende jaoks tervenisti 56% kallinenud.
"Transpordikulud on meie suuruselt teine kululiik peale tööjõukulusid, moodustades eelmisel aastal ca 13% kogukuludest. Kütuse hind on oluline osakaaluga transpordikuludest ning selle muutumine omab ka teatud mõju teenuste hindadele," tunnistab Kärmas.
Tema sõnul nägid nad selle aasta eelarvet koostades ette kütusehinna, sealhulgas kütuseaktsiisi tõusu, kuid põhiteenuste hindu otsustasid rajust hinnatõusust hoolimata mitte muuta."Kütusekulu kasvu mõju transpordikuludele kompenseerime senisest parema transpordi korraldamisega," kinnitab juhatuse liige.Millist nõu annaks Kärmas teistele ettevõtjatele, kes peavad samasuguse diislikütuse hinnatõusu tingimustes ellu jääma? Mida peaksid firmad silmas pidama?"Kindlat ja ühist nõu ei olegi, sest ettevõtete ärispetsiifika on küllaltki erinev. Olulisimad märksõnad on aga näiteks: sõitude efektiivistamine, ratsionaalsemate sõidukite kasutamine, järelevalve – kontroll, koostöö partnerettevõtete vahel.“
Autor: Haldusuudised.ee

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.25, 12:02
Fahle linnaku kolm uut hoonet näitavad, kuhu liigub Eesti ärikinnisvara
Eesti ärikinnisvara ei tähenda enam ainult ruutmeetreid. Edu määravad kvaliteet, paindlikkus ja ruum, mis toetab inimeste töö- ja loomevõimet. Neutra Capitali nõukogu liige Kenneth Karpov kirjutab, kuidas just sellist ruumikogemust kannavad kolm uut hoonet Fahle linnakus: Katel, Vasepada ja Portaal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele