Tallinki kommunikatsiooni juhi Luulea Lääne
sõnul on kodulehe puhul kõige olulisem loogiline ja selge ülesehitus.
"Uue korporatiivkodulehe www.tallink.com väljatöötamisel võtsime arvesse nii Euroopa kui maailma standardeid, mis kajastavad ootusi just börsifirmade kodulehtede suhtes," kommenteeris kodulehe projektijuht Luulea Lääne uudist, et Hallvarsson Halvarssoni hindas nende veebi Eesti parimaks.
"Otseselt ühegi konkreetse firma kodulehest eeskuju ei võetud, kuid kindlasti saime siit-sealt täiendavat inspiratsiooni juba olemasolevatele mõtetele – kuidas teha ja kuidas mitte. Kõige olulisem oli loogiline ja selge ülesehitus, seda nii sisulises kui tehnilises mõttes. Kasutaksin siinkohal võimalust tänada meie tiimi hea töö eest," lisas ta.
"Suurematest arendusplaanidest on nii värske kodulehe puhul veel vara rääkida. Kindlasti jälgitakse kodulehe arendamisel ka edaspidi kahte primaarset suunda: hea varustatus sihtrühmadele vajaliku infoga ning kasutajasõbralikkus," lubas Lääne.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.