• 15.09.08, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT: Elisa soovib lihtsalt enda kampaaniale tähelepanu tõmmata

EMT hinnangul on Elisa-poolne kaebuse tegemine ja selle kohta pressiteate avaldamine soov Elisa enda käimasolevale parima leviala kampaaniale enamat tähelepanu tõmmata.
Elisa pöördus tarbijakaitseametisse avaldusega, milles palub ära keelata tarbijatele ebatõest infot jagav EMT reklaam, mis väidab EMT leviala paremust.
„EMT ei kavatse Elisa kaebuse osas midagi ette võtta. EMT on jätkuvalt kvaliteediliider ning me ei räägi siin linnade konkreetsetest kohtadest, vaid tervest Eestist. Juhime tähelepanu, et EMT EDGE leviala katab ainsa mobiilioperaatorina terve Eesti ning EMT-l on Eesti mobiilioperaatoritest suurim 3,5G võrk,“ kommenteeris EMT avalike suhete juht Kaja Pino konkurendi kaebust tarbijakaitseametile.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele