Eilne Lääne Elu kirjutas, et Haapsalu
sotsiaalmajas võlanõustamisel käijate hulk on viimastel kuudel kasvanud,
peamiselt SMS-laenude maksmisega hätta jäänute seas on üha enam maainimesi.
„Mul on hea meel, et maainimesed on hakanud oma probleemidega tegelema,” ütles märtsist sotsiaalmajas kaks korda kuus abivajajaid nõustav, füüsilisest isikust ettevõtjana töötav Sirje Rehkalt.
Majandusõiguse kõrgharidusega Rehkalti tööleasumisest peale on tema juures käinud 20 inimest, kuid kui palju aga võlanõustamist vajavaid inimesi Läänemaal tegelikult olla võib, pole võimalik kindlaks teha.
SMS-laenude tagasimaksmisel hätta sattunute üks põletavaid probleeme on see, et nad ei julge minna abi küsima. Kuigi ka omavalitsustes on sotsiaaltöötajad, kes annaksid inimestele tasuta head nõu, ei söandata kodukohas oma muret tõenäoliselt tuttavale nõustajale avaldada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Vaata veebihommikut järele!
Riigil on plaan kaotada väga paljudelt objektidelt automaatse
tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamine. Automaatsest tulekahjuteatest loobumine puudutab teiste objektide hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi. Kas enam kui tuhat hoone omanikku peaks nüüd muretsema, et tulekahju korral jääb abi tulemata?