Eilne Lääne Elu kirjutas, et Haapsalu
sotsiaalmajas võlanõustamisel käijate hulk on viimastel kuudel kasvanud,
peamiselt SMS-laenude maksmisega hätta jäänute seas on üha enam maainimesi.
„Mul on hea meel, et maainimesed on hakanud oma probleemidega tegelema,” ütles märtsist sotsiaalmajas kaks korda kuus abivajajaid nõustav, füüsilisest isikust ettevõtjana töötav Sirje Rehkalt.
Majandusõiguse kõrgharidusega Rehkalti tööleasumisest peale on tema juures käinud 20 inimest, kuid kui palju aga võlanõustamist vajavaid inimesi Läänemaal tegelikult olla võib, pole võimalik kindlaks teha.
SMS-laenude tagasimaksmisel hätta sattunute üks põletavaid probleeme on see, et nad ei julge minna abi küsima. Kuigi ka omavalitsustes on sotsiaaltöötajad, kes annaksid inimestele tasuta head nõu, ei söandata kodukohas oma muret tõenäoliselt tuttavale nõustajale avaldada.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Suurte sammudega sel aastal kinnisvaraturule sisenenud Tartu juurtega Livida sai alguse lihtsast ideest muuta kodu soetamise protsess paremaks. Läbimõeldud kodu ostmise kogemus pakub premium-klassi teenust nii neile, kes eelistavad leida oma unistuste kodu kerge vaevaga, kui ka neile, kelle jaoks on oluline kogu kodu detailideni lahti mõtestada.