Eilne Lääne Elu kirjutas, et Haapsalu
sotsiaalmajas võlanõustamisel käijate hulk on viimastel kuudel kasvanud,
peamiselt SMS-laenude maksmisega hätta jäänute seas on üha enam maainimesi.
„Mul on hea meel, et maainimesed on hakanud oma probleemidega tegelema,” ütles märtsist sotsiaalmajas kaks korda kuus abivajajaid nõustav, füüsilisest isikust ettevõtjana töötav Sirje Rehkalt.
Majandusõiguse kõrgharidusega Rehkalti tööleasumisest peale on tema juures käinud 20 inimest, kuid kui palju aga võlanõustamist vajavaid inimesi Läänemaal tegelikult olla võib, pole võimalik kindlaks teha.
SMS-laenude tagasimaksmisel hätta sattunute üks põletavaid probleeme on see, et nad ei julge minna abi küsima. Kuigi ka omavalitsustes on sotsiaaltöötajad, kes annaksid inimestele tasuta head nõu, ei söandata kodukohas oma muret tõenäoliselt tuttavale nõustajale avaldada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.