Tallinki müügi- ja turundusdirektor Peter
Roose kommenteeris SuperSeaCati lahkumist Tallinna-Helsingi liinilt,
et see situatsioon ei loo suure tõenäosusega vajadust tuua liinile
täiendavat laeva.
"Vaatamata SuperSeaCatide ja Nordic Jetline'i lahkumisele ei kao Tallinna ja Helsingi vahelt kiirlaevaliiklus. Tallink tagab aastaringse kiirlaevaliikluse jätkumise Tallinna-Helsingi liinil kahe suure kiirlaevaga Star ja Superstar," ütles Roose.
Roose sõnul võivad nad vajadusel Tallinna-Helsingi liini sõidugraafikut tihendada, kuid antud situatsioon ei loo suure tõenäosusega vajadust tuua liinile täiendavat laeva. "Viimase majandusaasta jooksul kasvas Tallinki reisijate arv Helsingi liinil 15,5 protsenti 2,9 miljoni reisijani," rääkis ta.
Tallink on Roose sõnul Tallinn-Helsingi liinil pikaaegne turuliider, viimase aasta jooksul on ettevõtte turuosa liinil olnud keskmiselt 47 protsenti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Vaata veebihommikut järele!
Riigil on plaan kaotada väga paljudelt objektidelt automaatse
tulekahjusignalisatsioonisüsteemi (ATS) tulekahjuteate Häirekeskusesse edastamine. Automaatsest tulekahjuteatest loobumine puudutab teiste objektide hulgas büroo- ja tööstushooneid, kaubanduskeskuseid ning haridus- ja lasteasutusi. Kas enam kui tuhat hoone omanikku peaks nüüd muretsema, et tulekahju korral jääb abi tulemata?