Alates 1996. aastast infoteenust pakkuv
Ekspresskataloogide AS tõi koostöös Delfiga turule uue brändi Delfi Infoliin
1184, mis vahetab välja senise 1184 Numbriinfo, teatas ettevõte.
„Infomeediakanalite kasutamine kasvab aasta-aastalt, enim populaarusust on võitnud just infotelefonid ja internetikataloogid – see on üheks põhjuseks, miks otsustasime vana ja tuntud infoliini kaubamärki värskendada ning Delfi poolt pakutavate võimalustega täiendada. Ekspresskataloogide poolt pidevalt kontrollitud äriinfo jõuab operatiivselt Delfisse ning uudised ja kogu muu Delfi sisu infotelefoni,“ ütles Ekspress Hotline juhataja Vahur Kukk.
Uue brändi Delfi Infoliin 1184 alla on koondatud lisaks internetikeskkonnas www.ee.ee leiduvale informatsioonile ka Delfi firmaotsing. Delfi Infoliin 1184 on universaalne infotelefon, mis annab ööpäevaringselt infot vastavalt soovile eesti, inglise või vene keeles.
Ekspresskataloogid AS annab välja telefoniraamatut "Eesti Ettevõtted" ning samuti 10 piirkondlikku telefoniraamatut (Tallinn-Harjumaa, Hiiumaa, Järvamaa, Virumaa, Läänemaa, Pärnumaa, Raplamaa, Saaremaa, Tartumaa, Viljandimaa).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.