Päästekeskus sai täna hommikul väljakutse
Paljassaare sadamasse, kus kai ääres põles remondis olnud puksiirlaev.
Tulekahju puhkes seoses laeval tehtud keevitus- või lõikamistöödega, mille käigus võttis seinaisolatsioon tuld, ütles Põhja-Eesti päästekeskuse pressiesindaja Ants Raava.
Tänu remondimeeste kiirele tegutsemisele saadi põleng laeva trümmis kiiresti kontrolli alla. Kahjustused trümmis ulatusid paari-kolme ruutmeetrini. Puksiiri pikkus oli hinnanguliselt 20 meetrit.
Küsimusele, kas tulekahju põhjuseks võis olla ohutusnõuete rikkumine remondimeeste poolt, Raava vastata ei tahtnud. "Nad olid täiesti instrueeritud ning teadlikud, mis töid tegid. Selles suhtes oli kõik korrektne. Kuid seda, kas nad rikkusid tuleohutusnõudeid, mina ei tea," sõnas ta.
Raava sõnul on laevapõlengud üldiselt suhteliselt kõrge ohtlikkuse tasemega, kuna laevaruumid on väga kitsad, mistõttu tuleb seal liikumiseks kasutada hingamisaparaate, samuti arvestada sellega, et liikumisvabadus on piiratud. Seetõttu saadeti kohale ka neli päästemeeskonda, kellest tegevust jätkus tänu põlengu väiksusele siiski vaid ühele.
Laeva omaniku nime Raava öelda ei osanud. Põleng toimus Paljassaare tee 4. Päästekeskus sai väljakutse kell 8.58.
Paljassaare sadam on kaubasadam, kus käideldakse segalasti, kivisütt ja naftatooteid, kuid ka puitu ja kiiresti riknevaid kaupu. Sadama infrastruktuuri kasutab ka sadama vahetus naabruses tegutsev toiduõli tehas.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?