Kuigi kaks aastat tagasi lubas ettevõtja
Rein Kilk, et Tartu taastatud raudteejaama hoone saab valmis aastal 2008, ei
pruugi tööd lõppeda ka alanud aastal.
Arhitekt Aivar Roosaare sõnul on ehituse venimise taga nii möödarääkimised kui ka ehitusloa hiline saamine ning praegu ehitatakse jaamahoones keldritasandit ning uut tunnelit, kirjutas Tartu Ekspress.
„See on mul ainus projekt, mida olen hakanud hoogsalt tegema, kuid mis on jäänud pooleli,“ rääkis Kilk, kes enda sõnul ei imestaks, kui jaam sellel aastal ikkagi valmis saaks.
Linnapea Urmas Kruuse sõnul pole jaama valmimine enam linna, vaid ettevõtja taga. „Kui me eelmise aasta lõpus ehitusloa välja andsime, siis oli küll juttu, et see peaks aasta jooksul valmis saama,“ rääkis Kruuse. „See on ühelt poolt nii palju aastaid kestnud ning samas Tartu transpordi peavärav.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.