Kuigi kaks aastat tagasi lubas ettevõtja
Rein Kilk, et Tartu taastatud raudteejaama hoone saab valmis aastal 2008, ei
pruugi tööd lõppeda ka alanud aastal.
Arhitekt Aivar Roosaare sõnul on ehituse venimise taga nii möödarääkimised kui ka ehitusloa hiline saamine ning praegu ehitatakse jaamahoones keldritasandit ning uut tunnelit, kirjutas Tartu Ekspress.
„See on mul ainus projekt, mida olen hakanud hoogsalt tegema, kuid mis on jäänud pooleli,“ rääkis Kilk, kes enda sõnul ei imestaks, kui jaam sellel aastal ikkagi valmis saaks.
Linnapea Urmas Kruuse sõnul pole jaama valmimine enam linna, vaid ettevõtja taga. „Kui me eelmise aasta lõpus ehitusloa välja andsime, siis oli küll juttu, et see peaks aasta jooksul valmis saama,“ rääkis Kruuse. „See on ühelt poolt nii palju aastaid kestnud ning samas Tartu transpordi peavärav.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Lõviosa ehitusprojekti eelarvest ja kvaliteedist pannakse paika lähteülesannet koostades. Kui ehitaja sel hetkel koos tellija ja projekteerijatega laua taga ei istu, võib lõpphind kujuneda valusaks üllatuseks. Ehitusfirma Rand ja Tuulberg AS partnerlussuhete- ja müügijuht Kristjan Mardna räägib, kuidas ehitaja varajane kaasamine aitab vältida lisakulusid ja tagab, et unistused püsiksid kooskõlas reaalse eelarvega.