Tartu uue autosilla ehitusega on jõutud nii
kaugele, et möödunud nädalal valatud betoonist sillavõlvi saab hakata trossidega
pingule tõmbama ning seejärel ehk umbes kolme nädala pärast juba vantide külge
riputama.
Ehitaja on öelnud, et Tartu uus autosild on keerukaim rippsild, mida on Eestis ehitatud, vahendasid ERR-i teleuudised.
Osaliselt on see ka põhjus, miks algselt juba mullu detsembris valmima pidanud silla all huugavad veel suured soojapuhurid, et möödunud nädalal valatud sillavõlvi õhemad osad kuivaksid paksematega võrdselt. Lähipäevil peaks betoon olema juba sedavõrd kivistunud, et saab hakata sillaarmatuuri pingutama.
"Planeerime sedasi, et hetkeks, kui betoon saavutab oma täieliku tugevuse, kulub umbes 28 ööpäeva. Seega kuu aja pärast. Aga võib-olla ka natuke hiljem, kõik on seotud sellega, millal vandid ise üles saavad," rääkis OÜ Tilts Eesti tehniline direktor Aleksei Beljatski, millal umbes 2200 tonni kaaluv sild nelja vandi küljes ripub.
Laia tänava otsa ehitatav enam kui 160 miljonit krooni maksma minev Vabaduse autosild peaks praeguse kava kohaselt valmima 30. juulil.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kontsept Arhitektuuribüroo poolt projekteeritud korterelamu Tartus Peetri tänav 7 pakub varasema mahajäetud hoone asemel üksnes silmailu. Aastakümneid varjusurmas olnud hoone on saanud uue hingamise, stiilse hoovimaja ja uued elanikud.
Enimloetud
4
Eesti Arhitektide Liidu president Aet Ader: MaRu on tehtud selleks, et kohalikud omavalitsused ei peaks üksi pusima.
Viimased uudised
Hindajad juba näevad rohkem tehinguid, kus tehinguhind ületab vara turuväärtust
Eesti Arhitektide Liidu president Aet Ader: MaRu on tehtud selleks, et kohalikud omavalitsused ei peaks üksi pusima.
Hetkel kuum
Tagasi Kinnisvarauudised esilehele