Tartu uue autosilla ehitusega on jõutud nii
kaugele, et möödunud nädalal valatud betoonist sillavõlvi saab hakata trossidega
pingule tõmbama ning seejärel ehk umbes kolme nädala pärast juba vantide külge
riputama.
Ehitaja on öelnud, et Tartu uus autosild on keerukaim rippsild, mida on Eestis ehitatud, vahendasid ERR-i teleuudised.
Osaliselt on see ka põhjus, miks algselt juba mullu detsembris valmima pidanud silla all huugavad veel suured soojapuhurid, et möödunud nädalal valatud sillavõlvi õhemad osad kuivaksid paksematega võrdselt. Lähipäevil peaks betoon olema juba sedavõrd kivistunud, et saab hakata sillaarmatuuri pingutama.
"Planeerime sedasi, et hetkeks, kui betoon saavutab oma täieliku tugevuse, kulub umbes 28 ööpäeva. Seega kuu aja pärast. Aga võib-olla ka natuke hiljem, kõik on seotud sellega, millal vandid ise üles saavad," rääkis OÜ Tilts Eesti tehniline direktor Aleksei Beljatski, millal umbes 2200 tonni kaaluv sild nelja vandi küljes ripub.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Laia tänava otsa ehitatav enam kui 160 miljonit krooni maksma minev Vabaduse autosild peaks praeguse kava kohaselt valmima 30. juulil.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.