Jätkuvalt püsib tugevas languses
majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjali jaemüük, sest uusi
kodumasinaid ei osteta, kui vana töötab ja kodus remonti ei tehta, kuniks seal
veel elada kannatab.
Hoolimata märtsis toimunud kergest elavnemisest vähenes aprillis selle kauplusegrupi müük eelmise aastaga võrreldes 27%, märtsiga võrreldes oli languseks 1%, kommenteeris majandus- ja kommunikatsiooniministeerium täna avaldatud jaekaubanduse statistikat. Ebakindlates majanduslikes oludes ei osteta enam samal määral uusi kodumasinaid, kui vana veel töötab, samuti lükatakse tihti edasi remonti elamutes, et oma likviidsust tugevamana hoida.
Kiirenes ka tekstiilitoodete, rõivaste, jalatsite ja nahktoodete jaemüügi langus (-22%). Müüki ei aidanud oluliselt suurendada aprillis toimunud mitmed allahindluskampaaniad, märtsiga võrreldes kasvas müük vaid ühe protsendi võrra. Kuises võrdluses kasvas ettevõtete müügitulu enam kui 5%, mistõttu võib eeldada, et allahindlusprotsendid olid eelnevast kuust väiksemad. Farmaatsia- ja meditsiinikaupade, kosmeetika ja tualetitarvete jaemüük kukkus aastaga 11% ning jaemüük posti või interneti teel 35%.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.