3. juuni 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Teismelised ei armasta Nokiat

Nokia populaarsus teismeliste hulgas langeb, vahendab Habbo Hoteli poolt tehtud uuringut uudisteagentuur Reuters.

Uuringu käigus küsitleti 112 000 teismelist 30 riigist, kellest 21 protsenti nimetas Nokiat oma lemmikmobiiltelefoniks võrrelduna 29%ga aasta tagasi. Siiski ei hõlma Habbo uuring olulisi arenevaid riike nagu Hiina ja India, kus Nokia on turuliider.

Nokia on niigi maailma suurim mobiiltelefonide tootja. Firma tegevjuht Olli-Pekka Kallasvuo on korduvalt nimetanud ettevõtte ambitsiooniks jõuda maailma populaarsemate kaubamärkide hulka nagu seda on näiteks Coca-Cola.

Viimase Interbrandi edetabelis oli Nokia küll populaarseim mitte-USA bränd, kuid üldkokkuvõttes General Electricu järel alles viiendal kohal.

Teismeliste hulgas on populaarsuselt teisel kohal Sony Ericsson (18 protsenti võrrelduna 21 protsendiga aasta tagasi). Motorola kukkus eelmise aasta kolmandalt kohalt kuuendaks.

Nokia aktsia hind kukkus täna 4,5 protsenti 10,99 euroni.

Autor: Haldusuudised.ee

Kinnisvarauudised.ee toetajad:
Liitu Kinnisvarauudiste uudiskirjaga!
Teeli RemmelgKinnisvarauudised.ee juhtTel: 51 23 770
Siim SultsonReporter-toimetaja Tel: 53 330 651
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Rivo HabakukReklaami projektijuhtTel: 58 361 474