Nokia populaarsus teismeliste hulgas
langeb, vahendab Habbo Hoteli poolt tehtud uuringut uudisteagentuur Reuters.
Uuringu käigus küsitleti 112 000 teismelist 30 riigist, kellest 21 protsenti nimetas Nokiat oma lemmikmobiiltelefoniks võrrelduna 29%ga aasta tagasi. Siiski ei hõlma Habbo uuring olulisi arenevaid riike nagu Hiina ja India, kus Nokia on turuliider.
Nokia on niigi maailma suurim mobiiltelefonide tootja. Firma tegevjuht Olli-Pekka Kallasvuo on korduvalt nimetanud ettevõtte ambitsiooniks jõuda maailma populaarsemate kaubamärkide hulka nagu seda on näiteks Coca-Cola.
Viimase Interbrandi edetabelis oli Nokia küll populaarseim mitte-USA bränd, kuid üldkokkuvõttes General Electricu järel alles viiendal kohal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teismeliste hulgas on populaarsuselt teisel kohal Sony Ericsson (18 protsenti võrrelduna 21 protsendiga aasta tagasi). Motorola kukkus eelmise aasta kolmandalt kohalt kuuendaks.
Nokia aktsia hind kukkus täna 4,5 protsenti 10,99 euroni.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Tartu südalinnas, 5-minutilise jalutuskäigu kaugusel Raekoja platsist, kerkib arendus, mille vastu tunnevad üha suuremat huvi need, kes soovivad investeerida kinnisvarasse väljaspool Tallinna. Vallikraavi Kinnisvara uus projekt Raatuse Residentsid pakub paindlikke lahendusi nii oma kodu otsijatele kui ka neile, kes soovivad panna raha tööle üüritulu ja väärtuse kasvu kaudu.