EMT hinnangul on telekomiettevõtete hea
kasumlikkuse taga tõik, et inimesed peavad ka raskel ajal üksteisele helistama,
meile ja SMS-e saatma ning muid moodsaid meediume kasutama.
"Mingit kindlat eduvalemit meil ei ole. Oleme infrastruktuuri ettevõte ning meieni jõuab kriis kas aeglasemalt või üldse vähem. Era-ja äriklientidel on ju ka raskel ajal vaja info-ja sideteenuseid kasutada," selgitab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.
Tema sõnul ei ole EMT töötajate palkasid vähendanud. Ka koondatud on vaid mõne suletud esinduse töötajaskond.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?