EMT hinnangul on telekomiettevõtete hea
kasumlikkuse taga tõik, et inimesed peavad ka raskel ajal üksteisele helistama,
meile ja SMS-e saatma ning muid moodsaid meediume kasutama.
"Mingit kindlat eduvalemit meil ei ole. Oleme infrastruktuuri ettevõte ning meieni jõuab kriis kas aeglasemalt või üldse vähem. Era-ja äriklientidel on ju ka raskel ajal vaja info-ja sideteenuseid kasutada," selgitab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.
Tema sõnul ei ole EMT töötajate palkasid vähendanud. Ka koondatud on vaid mõne suletud esinduse töötajaskond.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
“Me vaatasime mitmete arhitektuuribüroode portfoolioid läbi, Kontsept Arhitektuuribüroo stiil oli kõige rohkem meie moodi,” ütleb majaperemees Tanel vastvalminud maja ees, endal üks laps süles ning teine jala küljes. Suure inimeste jutud tõmbavad ikka väikeseid inimesi magnetina ligi. Majaperenaine Maris lisab: “Kui me saatsime Kontseptile päringu, kutsusid nad meid kontorisse külla, et plaane lähemalt arutama.” See kõlas nagu lubadus meeldivaks koostööks.