Ehitushindade odavnemine võimaldab
Kuressaare lennujaama 1518 meetri pikkust maandumisrada pikendada kavandatud 300
meetri asemel 500 meetri võrra.
ASi Kuressaare Lennujaam juhataja Mati Tang ütles ajalehele Oma Saar, et kui plaanitud 1800meetriselt lennurajalt saanuks täislastis õhku tõusta kuni sajakohaline lennuk, siis 2000 m pikkuse raja puhul saavad seda teha kuni 150kohalised lennukid.
Lennuraja rekonstrueerimistööd algavad juunis ja lõpevad septembris, tööde käigus paigaldatakse rajale 600 meetri ulatuses lähenemistuled, laiendatakse lennuraja külgohutusalasid jms. 54 miljonit krooni maksvad rekonstrueerimistööd Tangu sõnul liinilende ei takista. "Mõningate tööde jaoks lennuväli mingiteks tundideks kindlasti suletakse, kuid see võib häirida vaid juhuslike lendude toimumist," lausus lennujaama juhataja.
130hektarilisel maa-alal paikneva Kuressaare lennujaama halduses on kaks ristuvat lennurada: üks pikkusega 1518 m ja teine pikkusega 799 m, mõlema laius on 30 m. Lennuradade kandevõime on kuni 120 tonni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuressaare lennujaamas viidi aastail 2005-07 läbi üks lennuohutuse taseme parandamist ja kaks infrastruktuuri arendamist toetavat projekti, mida kaasrahastas Euroopa Liit. Projektide raames avati juunis 2007 uus reisiterminal ja pagasikäitluskompleks.
Kuressaarest saab regulaarliinidega otse lennata kolme sihtkohta: Estonian Airiga Tallinna ja Stockholmi ning Luftverkehr Friesland Harlega Kihnu saarele. Mõne aasta eest pakkus Finnair otselende ka Helsingisse ning airBaltic Riiga.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kolimine ühest riigist teise on palju enamat kui lihtsalt uue elu alustamine – see on pikk nimekiri küsimustest, muredest ja otsustest, mis algavad juba enne, kui esimene kolimiskast on suletud. Kuhu kõik mahub? Kas mööbel jõuab tervelt kohale? Ja mis saab siis, kui teel juhtub midagi ootamatut? Need on küsimused, mida Meu Express kuuleb iga päev ja millele neil on aastatepikkuse kogemuse toel välja kujunenud kindlad vastused.