Elisa Eesti käive oli 2009. aasta kolmandas
kvartalis 358,5 miljonit krooni, kahanedes eelmise aasta sama ajaga võrreldes
14,6%. Elisa EBITDA ulatus 34%ni.
Elisa klientide arv kasvas tänavu kolmandas kvartalis möödunud aasta sama ajaga võrreldes 12 000 võrra, ulatudes 2009. aasta kolmanda kvartali lõpus 354 300 kliendini.
„Elisa poolt aasta alguses valitud strateegiline suund – pakkuda klientidele täissideteenust, on ennast igati õigustanud, sest inimesed on aru saanud, kui mugav on võtta kõik sidelahendused ühe operaatori juurest,“ sõnas Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.
Elisa on jätkanud investeerimist levialade arendamisse, tugevdades nii oluliselt ettevõtte võimalusi pakkuda täissideteenuseid üle terve riigi. „Kvaliteetse kõnelevi, mobiilinterneti ja Interneti püsiühenduse tagamiseks oleme jätkanud suuremahulisi investeeringuid 3,5G, 2G ja DSL võrkudesse,“ ütles Elisa Eesti juhatuse liige Andrus Hiiepuu.
Elisa mobiilse interneti levialad (3,5G): Tallinn, Tartu, Pärnu, Rakvere, Jõhvi, Paide, Maardu, Paldiski, Keila, Sindi, Elva ja Saue, Tartumaa, Harjumaa ning Paide ja Pärnu lähiümbrus.
Elisa parimad kõnelevi levialad (2G): Tallinn, Kohtla-Järve, Tartu, Pärnu, Võru, Otepää, Valga, Viljandi, Narva, Sillamäe ja Jõhvi.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?