Kui Tele2 püüdis oma meteoriiditrikiga
tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega, siis on see
ülesanne kindlasti täidetud, ütles reklaamiärimees Olav Osolin.
Enda sõnul ei oska ta mobiilifirma relkaamikampaania kohta siiski täpsemalt arvata, kuna ei tea selle eesmärki ega tulevikku. "Kui see on suurema kampaania esimene faas, siis peaks sellele tulema jätk. Eks sellest siis sõltub, kas kampaania täidab oma eesmärki või mitte," märkis Osolin. "On täiesti võimalik, et tegu on suurepärase ideega, mis toob suurepäraseid tulemusi," lisas ta.
Samas on tema sõnul kindlasti täidetud Tele2 väidetav soov tõmmata Lätile tähelepanu muud moodi kui vaid majandusraskustega. "Kogu Euroopa teab nüüd, et lätlastel on ekskavaator, selle jaoks leiti kütust ja nad on suutelised kaevama päris sügava augu. Hakatuseks polegi seda nii vähe," sõnas Osolin.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tartu südalinnas, 5-minutilise jalutuskäigu kaugusel Raekoja platsist, kerkib arendus, mille vastu tunnevad üha suuremat huvi need, kes soovivad investeerida kinnisvarasse väljaspool Tallinna. Vallikraavi Kinnisvara uus projekt Raatuse Residentsid pakub paindlikke lahendusi nii oma kodu otsijatele kui ka neile, kes soovivad panna raha tööle üüritulu ja väärtuse kasvu kaudu.