Maailma juhtivate ülikoolide üliõpilaste
seas läbiviidud küsitlus näitab, et maailma ärijuhtimise tudengite jaoks on
mainekaimad tööandjad Google, PricewaterhouseCoopers ja Microsoft. Tehniliste
erialade tudengite eelistatuimad valikud olid Google, Microsoft ja IBM.
Uuringu The World's Top 50 Most Attractive Employers viis uuringufirma Universum läbi USA, Suurbritannia, Saksamaa, Prantsusmaa, Itaalia, Hispaania, Jaapani, Hiina, India, Venemaa ja Kanada juhtivate ülikoolide ligi 120 000 tudengi seas, teatas PricewaterhouseCoopers.
Mõiste employer brand all mõistetakse ettevõtte mainet tööandjana nii praeguste kui tulevaste töötajate, klientide ning muude osapoolte jaoks ühiskonnas. Ettevõtetes, kus peamiseks väärtuse loojaks pole mitte seadmed ega tehnoloogia, vaid inimesed, on ettevõtete peamiseks konkurentsieeliseks töötajad - seega peetakse tööandja mainet üheks võtmeteguriks parimate töötajate värbamisel ja motiveerimisel ning ettevõtte jätkusuutlikkuse tagamisel.
Autor: Haldusuudised.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
„Neutra jaoks on jätkusuutlik kinnisvaraarendus olnud algusest peale põhimõtteline väärtus, mitte lihtsalt turutrend,“ tunnistab Neutra Grupi juht Kenneth Karpov. Seepärast lähtub Neutra kinnisvara arendades rahvusvaheliselt tunnustatud BREEAM-i ja LEED-i sertifikatsioonide nõuetest, et nende uute hoonete keskkonnamõju, energiakasutust ja sisekeskkonna kvaliteet vastaks kaasaja nõuetele.