• 27.02.10, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ruhnu sadam sügavamaks, Roomassaare kai korda

AS Saarte Liinid sõlmis eile Läti partneriga koostööprojekti, mille raames süvendatakse Ruhnu sadamat ja uuendatakse Roomassaare sadama kaubakaid, kirjutab Meie Maa.
Saarte Liinide projektijuht Anne Oolup märkis, et ettepaneku kirjutada ühine rahataotlus Eesti-Läti piiriülese koostöö programmile tegi möödunud kevadel Mersragsi sadam.
Läti poole huvi oli esmalt seotud Ruhnu sadamaga. Oolupi sõnul ei saanud Saarte Liinid aga praegu seal väga suuri ehitusmahte ette võtta, kuna veel on käimas suur parvlaevasadamate rekonstrueerimise projekt.
“Aga pakkusime välja Ringsu sadama süvendamise ja Roomassaares ühe kaubakai ehituse,” lisas ta Meie Maale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Jaanuaris tuli lõplik kinnitus, et projekt saab finantseerimise. Ühisettevõtmises osalevad Mersragsi sadam, Kurland Ltd ja ADA Ltd Lätist, Eesti poolt Saarte Liinid.
Eesti-poolne projektimaksumus on 13 miljonit krooni, millest Saarte Liinide omafinantseering moodustab 15% ehk 2 miljonit krooni. Tööd peaksid olema tehtud selle aasta lõpuks.
Autor: Haldusuudised.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 10:08
Parmeti uued väljakutsed: aina keerukamad fassaadiprojektid ja targemad lahendused
Fassaadide tootmine on viimase kümnendi jooksul teinud läbi suure muutuse. Kui varem tähendas tellimus etteantud jooniste järgi tootmist, siis nüüd oodatakse tootjalt terviklikkust: projekteerimist, tehnilisi lahendusi, tootmist ja paigaldust. Metallfassaadide tootja Parmet AS juht Erki Parik nendib, et selline muudatus teeb küll nende töö keerulisemaks, ent samas toob tellija jaoks kaasa parema tulemuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kinnisvarauudised esilehele