Täna Ülemiste järvel hädamaandumise teinud An-26 tüüpi lennukitega on varem juhtunud mitu inimohvritega õnnetust.
8. aprillil 1992 sattus liivatormis õnnetusse Palestiina liidri Yasser Arafati kasutuses olnud An-26. 13 pardal olnud inimesest hukkusid kaks pilooti ja lennuki insener, selgus Wikipediast.
9. jaanuaril 2007 juhtus katastroof Iraagis, kus An-26 purunes USA sõjaväebaasi maandudes. Õnnetuses hukkus 34 lennukis viibinud inimest, üks pääses ränkade vigastustega.
4. oktoobril 2007 kukkus Kongo pealinnas Kinshasas vahetult pärast õhkutõusu alla lennufirma Africa One An-26. Pardal viibinud 27 inimesest sai surma 25. Õnnetuse põhjustas propelleri kadumine.
8. aprillil 2008 sattus Vietnamis Hanois sõjaväe kasutuses olnud An-26 treeninglennul õnnetusse, hukkus viis Vietnami armee pilooti.
An-26 tegi esmalennu 1969. aastal. Neid on toodetud 1403 tükki. 2006. aasta seisuga oli neid mitmetel riikidel nii militaar- kui tsiviilkasutuses.
Wikipedia andmeil oli 2006. aasta suvel üle maailma tsiviilotstarbel kasutuses 267 seda tüüpi lennukit. Suurimad kasutajad olid Kuuba lennufirma Aerogaviota 18, Ukraina Air Urga 10 ja täna Tallinnas õnnetusse sattunud Poola Exin üheksa An-26ga.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Kinnisvara omaniku peamine eesmärk on saavutada oma varalt maksimaalne tulu. Selleks, et vara säilitaks oma väärtuse ja toimiks tõhusalt aastaid, on vajalik selle regulaarne ja professionaalne korrashoid. Kinnisvara korrashoiuga tegelevad mitmesuguse pädevusega spetsialistid, sealhulgas haldus-, hooldus-, maakler-, õigus- ja remonditeenuste pakkujad. Millised on aga kinnisvaraga tehtavad suurimad vead ning kuidas neid vältida?