Täna Ülemiste järvel hädamaandumise teinud An-26 tüüpi lennukitega on varem juhtunud mitu inimohvritega õnnetust.
8. aprillil 1992 sattus liivatormis õnnetusse Palestiina liidri Yasser Arafati kasutuses olnud An-26. 13 pardal olnud inimesest hukkusid kaks pilooti ja lennuki insener, selgus Wikipediast.
9. jaanuaril 2007 juhtus katastroof Iraagis, kus An-26 purunes USA sõjaväebaasi maandudes. Õnnetuses hukkus 34 lennukis viibinud inimest, üks pääses ränkade vigastustega.
4. oktoobril 2007 kukkus Kongo pealinnas Kinshasas vahetult pärast õhkutõusu alla lennufirma Africa One An-26. Pardal viibinud 27 inimesest sai surma 25. Õnnetuse põhjustas propelleri kadumine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
8. aprillil 2008 sattus Vietnamis Hanois sõjaväe kasutuses olnud An-26 treeninglennul õnnetusse, hukkus viis Vietnami armee pilooti.
An-26 tegi esmalennu 1969. aastal. Neid on toodetud 1403 tükki. 2006. aasta seisuga oli neid mitmetel riikidel nii militaar- kui tsiviilkasutuses.
Wikipedia andmeil oli 2006. aasta suvel üle maailma tsiviilotstarbel kasutuses 267 seda tüüpi lennukit. Suurimad kasutajad olid Kuuba lennufirma Aerogaviota 18, Ukraina Air Urga 10 ja täna Tallinnas õnnetusse sattunud Poola Exin üheksa An-26ga.
Autor: Haldusuudised.ee
Seotud lood
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.